2022. május 23., hétfő

Bence-hegy és Csikóvár

 

Kiskovácsiból a piros, majd a zöld jelzésen haladva csodaszép virágzó rétek mellett haladtam el, ahonnan remek panoráma nyílik Pomáz és Csobánka felé. Úgy terveztem, itt töltöm a nap nagy részét, napozok, olvasok, nézelődök, de az idő beborult, és nagy szél is kerekedett, hideg volt ücsörögni. Így aztán lefotóztam az összes virágot, és  tovább indultam.




kutyatej

magyar szegfű

Kakukkfű

Nagyezerjófű bibéje

Sziklák a lejtő peremén.
Innen a zöld kör, majd a zöld háromszög jelzésen Csikóvár emelkedőin küzdöttem fel magam, ahol találkoztam egy kedves kis görénnyel

Bölcső-hegy vadregényes kaptatója 

Kilátás a Bence-hegyi új kilátóból. leginkább csak ebbe az irányba mutatkozik némi panoráma. Azt gondoltam,  idő nem volt kegyes hozzám, de aztán úgy döntöttem, hogy mégis: A felhők jót tettek a fotónak. 

Bence-hegyi kilátó


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése