2023. december 22., péntek

2023 TOP 10

bakonyi Gyilkos-tó facsonkjainak sárgán burjánzó frizurája  misztikusan hatottak a párafátyolos időben.

Az újév első napján készült fotón a bükk egy szép formájú fájának ágai bűvöltek el. 

A január és a február csapadékos, ámde enyhe időjárásának köszönhetően sokat jártam patakok, vízesések mellett. 

Az év nagy eseménye persze a lányom esküvője volt. Ruháját maga varrta, és egy forró nyári hajnalon felkerekedtünk egy fotózásra. 

Ebben az évben viszonylag ritkán kaptam fatörzs kompozíciókat lecsevégre. Azért így is összegyűlt egy bejegyzésre való. 

Tavaly rákattantam  a gombafotózásra, s idén sem hagytam abba. Szeretem megtalálni és rájönni arra, milyen gomba is lehet.  Véget nem érő kalandjáték, olyan, mint egy rejtvényfejtés, ahol a rejtvényt is meg kell találnod. 

Ebben az évben valahogy különösképp korán vártam a tavaszt. Minden apró jelét kerestem. Így találtam rá erre az épp ruhájából kibúvó keltikére. 
Idei kedvenc virágfotóim itt nézhetők meg.


Meglepő módon több madárkához is lencseközelbe kerültem. Ez itt különösen barátkozó volt, hagyta magát fényképezni. További idei állatfotók...


Kökörcsin pár
 Idei kedvenc virágfotóim itt nézhetők meg. 

Bohinj, világra szóló árvíz és megvadult patakok, falvakat elöntő áradások. Mégis csaknem mozdulatlan víztükör duplázza meg a felhőkbe burkolt hegyeket. 
Sosem tudom eldönteni színesben, vagy fekete-fehérben tetszik jobban! Bár a fekete-fehér művészibb, most mégis inkább ezt választottam. 


Vízesés részlet Ausztriából. Különösen tetszett a mély szurdokba lezúduló hatalmas víztömeg robaja mellett a sötét, vizes sziklákon megcsillanó fény. Valóságos színkavalkád ez ahhoz képest, hogy mély szurdok legalján voltunk. 

Idén is fotóztunk a Budapest 100-on, ahol leginkább az Andrássy út 38 lépcsőháza nyűgözött le - úgy láttam, nem csak nekem akadt meg a szemem az üvegfalú liftakna tükröződésein. 


Virágfotóim
Fatörzsek
Túráim
Találkozások állatokkal

4 megjegyzés: