2023. január 2., hétfő

2022 TOP 10 + 2


Régi tervem volt a kérészek fotózása, idén váratlanul csöppentek az ölembe. Szó szerint. 


Ebben az évben nem sokszor találkoztam az erdőben állatokkal, vagy ha mégis, nem sikerült lefotózni őket. Talán nem a fenti kép a legjobb állatos fotóm idén, de mindenképp a legnagyobb élmény volt, amikor a szőlősorok között rátaláltam erre a két erejét próbálgató őzbakra.  Fotóztam idén nagy pelét, cinkét, harcoló tőkés récéket, de még álomra készülő foltos szalamandrát is.


Néha csupa csipke az erdő. Hol a zúzmarától, hol a gallyak finom szerkezetétől. Ilyen íveket viszont csak ritkán látni. 


Kísérleteztem a multiexpóval a Beliczai-sziget nyárfái között. 

Idén is érdekelt a fatörzsek alkotta struktúra. Nem véletlen, hogy az ilyen fotók főleg a téli, kora tavaszi időszakban készülnek. 


A későn jött havazás hatalmas hópúpot készítette a kökörcsinre. 
Sok számomra ismeretlen virágra találtam rá idén is. 

A lombtalan erdő is tud szép lenni!

Sokat kirándultam, sok szép tájat láttam. Nehéz közülük kiválasztani a legszebbet.

Köd, pára és misztikum. Ebben sokszor volt részem 2022-ben. Ezek között is nagyon sok szép fotóm van, ez a legkülönlegesebb számomra. 


A portréfotózás még mindig nem az erősségem, de ez különösképp egész jól sikerült. No meg vicces is volt


Unokahúgom és a lova

Nagyon örültem, amikor nyáron a fiam saját magától elhívott sétálni egyet. Persze fotóztam is, mert azt ő mindig szívesen veszi. 



2 megjegyzés:

  1. Fiókkal továbbra sem tudok bejelentkezni, legalább mobilról. A hiba biztos az én készülékemben van. 😄 Az első három nagyon tetszik, de örülök ha hogy a fiadról is tettél ki képet, holott nem is ismerem őt. SL.

    VálaszTörlés