2021. december 26., vasárnap

2021 TOP 10 + 1

Idei legszebb tájkép fotóm. Továbbiak >>


Nagyon különös élmény volt Tés-en, a szélmalmok felé sétálva a szántóföldről felszálló párák gomolygását nézni. A talajhoz közel annyira sűrű volt a köd, hogy a fa alja nem is látszott. Így bukkantam erre a "lebegő fára". 


Ez a kép mindig megállította a kezem a képeim közötti lapozgatásban...


Baján a Deák-Ferenc zsiliptől indult a túránk, de előtte még vetettem néhány kattintást a zsilipre. 

Multiexpó a Délegyházi-halastavaknál. 

Kecskerágó zöld moszatai - nem csak látványosan hajladoznak a sekély vízben az áramlás mentén, hanem tisztán is tartják a vizet. 


Csaknem telehold a Börzsöny felett. 



A Melegmányi-völgy mésztufa lépcsői mellett sétálva találtam rá egy fura alakzatra, amit Photpshopban megtükröztem és ezt vízből kiemelkedő oroszlánt kaptam. Fákba szorult gyűjteményemet további képei itt nézhetők meg. 

Idén is szerettem fatörzseket fotózni. Korábbi gyűjteményeim itt és itt

Idén sok szivárványt láthattunk nyár elején. Ez éppen egy hatalmas rózsaszín felhőszárnyon repül el a Pilis felett. 

Erdei naplemente - kedvenc képem lett idén. 


2021 TOP 10 virág és növényfotói 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése