2017. június 8., csütörtök

12 dolog, amit sosem hittem volna Budafoktról

Budafokon életem utolsó 25 évében számtalanszor átutaztam autóval, és nem tetszett, amit láttam. hatalmas lakótelep között visz az út, majd omladozó, egykor szebb napokat megélt házak között halad tovább. Nem is gondoltam arra, hogy itt is kincsek rejtőznek, míg egy kollégám tavaly beszélt nekem Borvárosról. Ez felkeltette az érdeklődésemet, és barátnőmmel egy tavaszi délután elindultunk felfedezni a környéket. Kicsit csalódottak voltunk, mert bár végigsétáltunk a település legrégebbi utcáján, magunkba szívtuk sokat sejtető hangulatát, a kapuk mögött borospincéket sejtettünk, megtaláltuk a környék nevezetes kastélyait és felfedeztük Törley mauzóleumát is, mégsem tudtunk közel jutni hozzájuk. Ezután a neten kutakodtam, de elég nehéz volt összeszedni információkat, míg végül véletlen szembe jött velem a Budafoki Pincejárat reklámja.  
Úgy tűnik az információáramlás a pincejárat ellenére sem tökéletes: például egyes pincék továbbra is csak bejelentkezés után látogathatóak (Törley Pezsgőgyár), valamint az egyes állomások nyitvatartási ideje is eltér egymástól, és nem minden esetben illeszkedik a járat menetrendjéhez. Mindezekről  egy sort sem olvastam a tájékoztatóban! A helyszíneken azonban már be lehetett szerezni a vonatkozó szórólapokat. Szóval a szervezés még nem tökéletes, ellenben reményteljes! 
Íme Budafok legrégebbi utcája. Hangulatát meghatározzák a még meglévő műemlék épületei, valamint a házak mögött a hegyoldalba mélyen benyúló pincék. A hegytetőn azonban új családi házak épültek, erkélyükről akár még a Gellért-hegy is látszik.
A továbbiakban a bejegyzés speciális módon folytatódik. Tesztet készítettem, és lehet tippelni a helyes válaszokra. Az űrlap kitöltése után a visszajelzésben azonnal olvasható lesz a helyes megfejtés! A Submit/Elküld gomb megnyomása után tekerj az oldal tetejére és válaszd a "View your score" linket. Itt ellenőrizheted a helyes válaszaidat!
A megfejtők között ingyenes, egy éves  blogolvasó bérletet sorsolok ki!
Kezdődjön a játék! 
Amnneiyben mobilról nézed, lehet, hogy nem látszik az űrlap. Használd ezt a linket: Ugrás a tesztre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése