2022. június 9., csütörtök

Feszültséglevezető

Tatabányától Dunaalmásig kiváló kerékpárút vezet végig az Által-ér mellett,  szépséges környezetben, melyet már volt szerencsém egyszer végigjárni, illetve végigtekerni. 

Ezért az őzért padlóféket nyomtam a bringán és percekig csak szemeztünk.  Hangtalan "párbeszédet" folytattunk, emígyen: 
ÉN: "Nem veszem elő a gépem, mert úgyis elinalsz, ha leszállok a bringámról." 
Ő:  "Jé már megint egy ilyen fura szerzet, jól megnézem magamnak, lesz majd mit mesélni a buliban este!"
ÉN: "Na, miért nem mozdulsz?"
Ő: "Fura, csak megáll és néz. Vajon mit bámulhat? "
ÉN: "Jó, akkor leszállok." 
Ő:  "Na most kettévált a teste. Két lábától megvált. Mondjuk úgyis furák voltak, nem olyan szép formás hosszúkásak, mint az enyéim. És csak kettő érte a földet, a másik kettő oldalt himbálózott. "
ÉN: "Nem veszem elő a gépem, mert úgyis odébb állsz,  mire előkotrom."
Ő: "Vajon mi jár a fejében? Elég furán néz ki azzal a csupasz testével. Valami színes rongyok vannak rajta és a feje meg tök szőrös. "
ÉN: "Hm. Még mindig nem mozdulsz? Mire vársz?"
Ő: "Várok még egy kicsit, kíváncsi vagyok, mit csinál!"
ÉN: "Na jó, akkor előveszem." 
Ő: "Na az a fekete meg mi? Miért bújik el mögé? Azt hiszi nem látszik? Hiszen mindene kilóg mögüle! Úgy látszik annyi esze sincs, mint egy kis gidának."
ÉN: "Lefotózlak jó? "
Ő: "Na, jól megnézett azzal az egy szemével. Megfordulok, hogy jobban lásson."
ÉN: "A másik profilodat is? "
Ő: "Azért kicsit ijesztő ez a hatalmas csillogó szem."
ÉN: "Hahó! Kész vagyunk!"  
Ő: "Na jó, ez tök uncsi. Azt hiszem én lépek..."
ÉN: "Hova mész, meguntad? Hova küldjem a fotót? Bokor utca 3. rejtek? " Holnapra kész is!"
Ő: "Ha én ezt a klubban egyszer elmesélem!"

A Dunánál az ég felhős volt, de a víz tükörsima.

Úsztam egyet a hűvös vízben.

Néha a nap is kisütött, napozni is lehetett.

Hirtelen feltámadt a szél, alig pár perc alatt felborzolta a vizet. 

Visszafelé a felhők elmaradtak.

Sokféle fű hullámzott a késő délutáni napsütésben. 

Fényárban úszott az út. 



A Tatai-tónál már egész sötét fellegek gyűltek, még az eső is eleredt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése