2015. november 28., szombat

Mennyei kikötő

Ezt a képet három nappal ezelőtt készítettem. Egy éjszakába nyúló mulatozás után reggel korán keltem, és a fagyos, fénytelen hidegben sétára indultam. Elő sem vettem a fényképezőgépet, mert ilyen időben minek? Már visszafelé tartottam, amikor mégis elhatároztam, hogy a kis tó felé teszek egy rövid kitérőt. A döntésem UTÁN a felhők oszlani kezdtek, itt-ott előbukkant a nap. Aztán leértem a tóhoz. Elkészítettem ezt a képet, majd még párat, kerestem a legjobb beállítást. (végül a többit gondolkodás nélkül kukáztam) Majd beültem a tréningre, amin részt kellett vennem.
A kép tökéletesen visszatükrözi az AZÓTA bennem megjelent érzéseket.  Mintha elővetülése lett volna a történéseknek.

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Katalin!
    Ezt nagyon észrevetted! Hangulatos jó fotó,ritka jó szituációban készült.
    Kérdés:hogy tudsz egy átmulatott éjszaka után részt venni tréningen?
    Nagyon szeretem a blogodat,csináld sokáig!:)
    Gesztelyi Gyuri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gyuri! Örülök, hogy másnak is átjön, amit gondoltam, éreztem! Az átmulatott éjszaka, bár nem kötelező, a képzés egyik legjobb része! Ki nem hagynám ;)

      Törlés
  3. Na, ezt kitenném a szoba falára!!

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó lett, gratulálok!

    VálaszTörlés