2013. augusztus 11., vasárnap

Napfelkelte a Tisza-tavon

Még csak alig derengett, de én már kerestem is a helyet, ahova felállíthatom a felszerelésemet. Napfelkeltét, emlékképeim szerint, eddig csak egyszer láttam, nagyon korán van ez nekem, úgyhogy igazán hősies tett volt a részemről, nagyon meg voltam elégedve magammal, amiért fel tudtam kelni. A fotóimmal azonban annyira már nem, mire magasan járt az égen a nap, már tudtam, mit kellett volna másképp csinálnom, no de majd legközelebb.
Hajnalpír

"Telinap"
Tudja valaki, hogy kellene úgy fotózni, hogy nap ne égjen ki, és az eredeti vörös színét mutassa a képen is? Szűrővel?

Aranyhíd a vízitök mezőn
A számtalan kis vízipók szaladgált a tó vizén, azok a pöttyök.

Rence hajnalban - rózsaszín és sárga harmóniája.

Levelek és az ő árnyékuk

Surló fények.

Hajnali harmat
A reggelimet már ennek a sirálynak a társaságában költöttem el.
 
Kalandos madárfotózásom a következő bejegyzésben olvasható.

1 megjegyzés:

  1. Velem is újra és újra megtörténik, hogy később rájövök mit csináltam volna máshogyan, de a magát a fotózás élményét megkapom és mivel imádok utómunkálni is ezért duplán.
    Nincs sajnálkozásra okod mert szerintem kiváló fotókat készítettél! Remek munka.

    VálaszTörlés