2023. március 20., hétfő

Beliczay-sziget egy napfényes tavaszi napon

 Idén is sikerült eltaktikáznom a Beliczay-szigetre tervezett csillagvirág dömping túrát. Évek óta szeretnék fagyos és/vagy esőcseppes csillagvirágokat fotózni. Ezért mindig vártam azzal, hoyg kimenjek a szigetre: most nem jók a fények, majd holnap hajnalra esőt mond, vagy fagyok lesznek. Aztán sokszor alakult úgy, hogy mégsem maradt rá időm, vagy beborult,d e nem esett az eső, vagy nem sütött a nap. Addig-addig tolódott az időpont, hoyg mire végre kijutottam, alig találtam kis kék virágot, a többség elivrágzott, vagy a rengeteg keltike között alig lehetett észrevenni. Szóval eltaktikáztam. 

A keltike mezők azonban varázslatosak voltak. 


Szeretem a sziget rendezetlen kavalkádját, a kidőlt fákat körülvevő sarjadó életet. 


Hóvirágot meglepően sokat láttam, bár már elég rongyosak voltak. 
Ez a keltikék ideje!
De azért még egy-egy későn kelő csillagvirágot találtam az út szélén.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése