2021. május 24., hétfő

Tarnai pihenő

4 éve minden hónapban legalább egyszer ellátogattam ide. Azóta azonban nem jártam itt. Igazán kár, mert közel is van hozzám, kicsit több, mint fél óra alatt elérhető a pihenő sziklagyepe, csodás a panoráma, a rét növény- és fajgazdagsága pedig ámulatba ejtő. Most újabb felfedezéssel bővítettem akkori virággyűjteményemet: fehér madársisak kosbort találtam a felfelé vezető úton. 
Azt reméltem, estére kisüt a nap és felhős naplementét csodálhatok meg fentről, de ennek csak a felhős része valósult meg. Így is nagyon szép volt!


Voltak pillanatok, amikor a nap egy kis időre előbukkant a felhők rései között. Ekkor fénysugarai végigsimították egy röpke pillanat erejéig  a fák csúcsát.

Íme egy kis ízelítő az itt található májusi virágokból: 
hérics, nagyezerjófű, erdei gyöngyköles, zsálya, sömörös pettyeskosbor, csűdfű, szellőrózsa, napvirág, veronika, fehér madársisak, erdei szamóca,  és még ki tudja mennyi, általam nem ismert virágzó növény...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése