2021. december 19., vasárnap

Téli Prédikálószék

A Nap hét ágra süt, a fákról hangos csepegéssel olvad a hó. Ezüstöses csillog ez erdő. 


Ahogy egyre feljebb jutok, a levegő is hűvösebb lesz, a hó erősen kapaszkodik a faágakba. 

A Prédikálószékre valóságos hóalagút vezet fel. 


Itt csaknem négykézlábra ereszkedve jutottam át. 

Hótapaszos fák

A Prédikálószék panorámája igazán szemet gyönyörködtető, bár az igazi havas tájat sajna megint lekéstem. Kárpótolt a valószerűtlenül kék Duna látványa

Az erdő alján még megmaradt a hó. 

Kilátás Visegrád felé

A Vadálló-kövek felé egész sokan voltak, ezért inkább másfelé vettem az irányt. A kaldera másik gerincén emelkedő sziklákhoz nem vezet ösvény. Így emlékezetből próbáltam belőni az irányt. Érintetlen, bokáig érő hóban haladtam. Legnagyobb meglepetésemre nyílegyenesen odataláltam. 

Az első szikla. Az út meglehetősen meredek és csúszós, nem is ereszkedtem ennél lejjebb. 

Kilátás a Vadálló-kövek felé

Visszafelé már egész sötét lett az erdő, csak néhány ponton sütött be a késő délutáni nap sugara. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése