2015. december 19., szombat

Gánt

Gánton már jártam egy párszor, egyedül is, családdal is, most mégis kis fotós csapatunkat invitáltam ide. Abban reménykedtem, lesz egy kis jelzésértékű hó, ködfoszlányokon át-áttörő napsütéssel. Nos hó az nem volt, ellenben volt akkora köd, hogy az orrunkig sem láttunk, továbbá volt még bőr alá bekúszó hideg. Kicsit bizonytalanul indultunk el a tanösvény felé. A sejtelmesen beburkolt vörös buckák, a lombjuk vesztett cserjék most még sivárabb hangulatot árasztottak. Mintha nem is a Földön lennénk.
Néhol azonban a zúzmara finom fátylat képzett a növényeken, mely éles kontrasztot alkotott a táj robusztus vöröses domborulataival.


 


Végül legyen itt néhány kép kis csapatunkról is:





2 megjegyzés:

  1. Ezzel a köddel nem biztos, hogy rosszul jártatok.
    Az első és a negyedik kép nagyon tetszik, és a köd nélkül egyik sem volna olyan igazán "holdbéli".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, talán jót tett a köd, nekem, aki márt jártam ott. De napsütésben tényleg látványosabb.

      Törlés