2022. szeptember 1., csütörtök

Kerékpárút a Hárosi-öbölhöz

Mostanában halálra unom magam otthon, így aztán munka után egy váratlan ötlettől vezérelve megindultam a kerékpárúton a Beliczay-sziget felé. 
Megörvendtem, mikor láttam, hogy milyen remek  bicikliút vezet a hatos mellett.

Mikor elindultam még napos volt az idő, aztán egyre inkább beborult. A fények késő délutánra egész sárgás-zöldek lettek. A Duna haragoszöld színét mégsem sikerült visszaadni a fotókon. Pedig olyannak talán még sosem láttam. 
A Háros-szigetnél leragadtam, elbóklásztam az ártéri erdő fái között. Egész rám sötétedett, mire visszaindultam.  
A hülye blogger pedig folyamatosan megtréfál, mikor a képeket kötegelve akarom beilleszteni a bejegyzésbe. Véletlenszerűen váltogatja, hogy az általam kiválasztott sorrendben, vagy fordított sorrendbe illeszti a bejegyzésbe a fotókat. Így aztán most feladtam, nem küzdök vele, marad a fordított időrendi sorrend. Győzött a blogger nem túl okos intelligenciája.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése