2020. november 1., vasárnap

Kutyák és gombák

Barátnőm javasoltára 12 láb indult az erdőbe kirándulni, és tényleg jól esett. Először csak szemerkélt, éppen csak hogy éreztük a cseppeket a bőrünkön. Nem is vettünk esőköpenyt, aztán a víz szép lassan és észrevétlenül beszivárgott a ruhák pórusain.

No de haladjunk szépen, sorban:

Tavasszal már jártam a Burok-völgyben, s mindenképp szerettem volna látni ősszel is, így újra leparkoltunk Bakonykuti végén és nekivágtunk előbb a kék, majd a piros jelzésnek.

A derékig érő aljnövéznyettel szegélyezte út pedig alulról támadott alattomosan, és perceken belül csurom vizesre áztatta a nadrágunkat. A kutyák bundájáról már nem is beszélve.

A szurdok  gyönyörű, és ennyi hideg eső után tele volt a fák alja sárga falevéllel és gombával. A legkülönfélébb formájú, méretű színű és illatú gombákkal találkoztunk és örömmel jelenthetem, hogy szinte az összeset lefényképeztünk. A másik jó hír, hogy nem osztom meg az össze képet...

A kuyták kezdetben vidáman szaladgáltak, majd egyre türelmetlenebbül szagolgatták a gombákat: Mi van ezeken ennyi néznivaló?

Sári ellenőrizte az illatokat...
Mondjuk tuti előbb végeztünk volna, ha nem segítenek! Mindig a leglehetetlenebb helyeken és időpontokban  tudtak felbukkanni a látószögben!

Minden az arcára van írva!

harkály tintagomba

Itt épp "elfolyik a tinta"

Végül alig 4 km után a kiszáradt vízesés szikláin felmásztunk, a meredek hegyoldalon felkapaszkodtunk a gerincre és visszafelé vettük az irányt.

A sziklák nagyon csúsztak

Végső fotó a fák közül

És végül  a legjellemzőbb kép a sétáról:

Foto: Kupovits Andrea

1. Nagyon elszántak vagytok, de ilyen időben legalább nem zeng a terep a városiaktól :)
    Nagyon helyesek a blökik! Mónika

1. Mégis találkoztunk két csoporttal! De valóban, ilyenkor sokkal békésebb az erdő!

2. Pedig igenis a legjobb az elrontott kép! A gombás, belógó, két kutyival!