2021. január 5., kedd

Csípőből tüzelni - vagy orrból...

Az alábbi képet egy kirándulás után több hosszú expós kép között találtam, és egyáltalán nem emlékeztem rá, mikor és hogyan lőttem?  Mivel  mivel nem volt állványom, egy sziklára helyeztem a kamerát és lehajtottam a hátsó monitor, és élő nézetben állítottam be a témát.  Majd felemeltem a fényképezőt, hogy kézből is lövök egy képet,  ám elfelejtettem átváltani az élő nézetet keresős fényképezésre. Közelítettem a szemem felé a kamerát, s ebben a pillanatban monitort, mint érintőképernyőt aktiválta az orrom, így sikerült még azelőtt exponálnom, mielőtt bármit is láthattam volna a keresőben.
Igazi orrból tüzelés, érzésre, látatlanban!

A kép amúgy egész érdekes lett. Mindenesetre szép teljesítmény elsőre egy orrtól, nem?  

2 megjegyzés:

  1. :) A multiexpó egyébként nagyon érdekes és jó lehetőségeket tud nyújtani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez nem multiexpó, de először én is azt hittem. Simán bemozdulásos életlenség, és ez ad egy ilyen furcsa dombornyomású hatást. Próbálom tudatosan is létrehozni a hatást, de úgy tűnik, csak az orrom tud ilyet :D

      Törlés