2024. május 28., kedd

Viharok sztereoban a Csergezán-kilátó tetejéről

A Csergezán-kilátó felé tartva már hallottam dörögni az eget, gondoltam, hamarosan nyakamba zúdul egy jó nagy adag víz. Gondoltam, majd a kilátóban megvárom, míg elvonul felettem. A kilátó tetejéről körbepillantva azt láttam, hogy két ellentétes oldalon, Budakeszi és a Pilis felé, egy-egy sávban zuhog az eső. Dörgött jobbról is, dörgött balról is, a hátam mögött pedig csinos kis bárányfelhők bodorodtak. Végül a jobb és baloldali vihar egymás felé közeledett, majd egyetlen széles függönnyé egyesültek.
Vihar a bal oldalon, jobb oldalon süt a nap. 

Esőfüggöny a távolban

Két oldalról is dörgött az ég. Igazi sztereo hatás volt. 

Különös látvány volt, ahogy a nap megsütötte a sötét fellegek alatt a lezúduló esőt. 


Viharfelhők vonulása

Eközben a másik irányban bárányfelhők bodorodtak a kék égbolton. 
A kilátó mellett álló két hatalmas hársfa épp virágzik. 

 

2 megjegyzés: