2020. március 21., szombat

Virágok százszorszéppel

Miért százszorszéppel? Mert pontosan ezt jelenti a kutyám neve: Dézi (Dasy). 
Mostanában végitrollkodja a virágfotózást. Már-már azt kell hinnem, szándékosan dugja orrocskáját, vagy  a fülét a képbe.
Pár évvel ezelőtt, még kölyökként rendszeresen befeküdt az objektív elé. Jó pár órámba került anno, mire elmagyaráztam neki, mit is várok tőle. Aztán évekig belenyugodva ücsörgött mellettem, amíg én a fűben hasaltam.
Az árnyékban először észre sem vettem...

Méltó vetélytársra talált a gombák fotózásakor!


Most azonban taktikát váltott: látszólag leül a hátam mögött, majd mire minden fűszálat elrendezek és bebújok a gép keresőjébe, elősettenkedik, és épp a kritikus pillanatban kerül valamelyik alkatrésze a látótérebe. 

Azért cuki. Nem?

5 megjegyzés: