2014. április 11., péntek

Kis ház az út szélén

Kora délután éppen úton voltam, autóban ültem, amikor a szemem sarkából megpillantottam ezt a kis házat. Igazából a házat már láttam sokszor, és terveztem is egy képet vele, csak valahogy sosem adódott rá alkalom.Ami megfogott, az az, ahogy a nap sugarai megcsillantak a ház előtt meghajló füveken. Gondoltam itt a vissza nem térő alkalom! Ugyan magasról sütött a nap, ráadásul a ház háta mögül jött a fény, így a homlokzat árnyékban maradt, mégis úgy gondoltam érdemes megpróbálni.
Leparkoltam hát az autót, beállítottam a fényképezőt, megkerestem az alkalmas nézőpontot, képkivágást, majd befelhősödött az ég, eltűnt az izgalmas fényjáték a fűről.
Szerencsére 5 percet kellett várni, mire újra kisütött a nap, addig a fűben guggoltam, mint egy kis nyuszi a járókelők nagy csodálkozására.
A házat kicsit ki kellett világosítani, az égboltot sötétíteni, mivel nem készítettem HDR-hez való sorozatot, mindezt kézzel kellett megoldani. Színesben is szép lett, de végül a fekete-fehér mellett döntöttem.
Nekem tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése