2016. október 26., szerda

Elképesztő "színjáték" a Budaörsi Kopároknál

Munkából hazafelé már láttam, hogy különlegesek a fények. Kelet felé sötét felhők gyülekeztek, de nyugatról még épp a felhők alá sütött a nap. Mire hazaértem, a napból már nem látszott semmi, de azért gyorsan felnyaláboltam a kutyát, és a fényképezőgépet, és felsétáltam egyik kedvenc kilátópontomra, a Kopárokhoz. A hegyen csodásan sütött a nap, egész különleges fényorgiával zártam az estét. Ha giccses, hát giccses, ilyet akkor sem lát minden nap az ember lánya - gondoltam, és komponáltam. A színek pompája nem a PS műve!








3 megjegyzés:

  1. Ez igen! Tényleg nagyon látványos, sikerült visszaadni, amit láthattál!
    Gratulálok!! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ezek nagyon jók lettek! Kedvencem felülről az ötödik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor megláttam a rózsaszín előtt az aranysárgát és is elképedtem!

      Törlés