2015. január 23., péntek

Változatok egy témára

Szeretem, amikor elárasztja a víz a sziget közepén lévő patakmedret. Mivel múlt évben szinte egész évben száraz maradt a meder, benőtték a füvek, növények. Most ezek elszáradt levelei víz alá kerültek különleges kusza vízi-mocsári világot tárva elénk. 
A szomorú-esős időből adódó fénytelen kék-zöld-barna színvilág komor hangulata engem mégis felvillanyozott.
Már láttam magam előtt, amint néhány nap múlva befagy a víz, hó lepi a szigetet. Addig-addig szándékoltam, mígnem vágyam valóra vált.
Pár nappal azután pedig egész sok hó esett, de én mégis zuhogó esőben látogattam ki a szigetre.
Ebben az alig 10 napos  időszakban készült képek gyűjteménye ez a sorozat.
Amikor a  vízen már csaknem 1 cm jégréteg csillogott sárgán a felkelő nap fényeiben, kutyám boldogan szaladt rá, majd legnagyobb meglepetésére a következő percben már hasig fagyott vízben állt. Nem értette mi történt, és meghatározhatatlan tekintettel nézett rám.




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése