2022. július 26., kedd

Este a Prédikálószéken

 A Visegrádi-hegység kedvelt kilátópontját idén sem tudtuk kihagyni. Amióta megépült a kilátó nagyon sok embert vonz, többek között minket is. Nehéz így nyáridőn olyan időpontot találni, amikor nem jár arra senki. Most rajtunk kívül még egy pár éjszakázott a kilátóban, sőt éjszakai túrázók leptek meg minket éjfél körül. 

Viszont abszolút biztonságban voltunk: sógornőm óránként tartott önkéntes  éjszakai járőrszolgálatot: hallgatta a sűrűben túró vaddisznók hangját, visszavillogtatta a szemét, elsugdosott a toronyba érkezőkkel. Mi mindeközben - többnyire - édesdeden aludtunk. 

 Késő délután érkeztünk a kilátóba.  Sajna induláskor a zsákba tett kulacsra nem jól csavartam rá a tetőt, kicsit eláztattam a hálócuccaimat a másfél liter vízzel, így gyorsan kiteregettem őket száradni. Reméltem, hogy nem kell vizesben aludnom. 

Fotózkodás a sziklákon


Kilátás a Dunára a Vadálló-kövek felől. Az idő pont jó volt, meg sem izzadtunk, mire felértünk, a szél is kellemesen járt a sziklákon. 

Szeretem a sötét erdőbe a fák közé betörő lemenő nap vörös sugarait nézni.

Ez a kidőlt fa is vörösen izzott a fényekben. 

Naplemente a kanyarodó Duna és a Börzsöny felett. Mindeközben a szélnek és a kellemes hőmérsékletnek köszönhetően  csaknem teljesen megszáradtak a cuccaim. 
Pálinkázás, vacsi és sztorizgatás volt a további program. Megtudtuk, hogy mi kell ahhoz, hogy Aranykalászos Gazda lehess. Splojler: amit tudnod kell: a mangalica színei =  amilyen nőket szeretnek a férfiak. 

A napkelte pasztell színei





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése