2013. február 14., csütörtök

Miért éppen blog?

Amióta az eszemet tudom, mindig volt valami hobbim. Mindig az aktuális élethelyzetem adta lehetőségeket használtam ki, és ellensúlyoztam vele a mindennapokat. Néhol pótcselekvés, néhol csak egyszerűen más, mint a napi rutin. Mindig kikapcsolt, tanultam valami újat általa, és ami a legfőbb, boldogsággal töltött el. Ezek többnyire magányos tevékenységek voltak, mint lánykoromban az olvasás. Később reméltem, hogy másoknak is tetszik amit alkotok, akkoriban kertészkedéssel foglalkoztam. Aztán elköltöztem a kertes házból, beköszöntött a digitális fényképezőgépek korszaka, és én egyre jobban belemélyedtem a fotózásba. Először csak családi eseményeket örökítettem meg, ezeket aztán gyerekeimmel még évek múlva is nagy örömmel nézegettük.
Mostanában már mindennapos tevékenység lett a fotózás, kedvtelésből, hobbiszinten. Egy-egy fotósétám annyira feldob, hogy muszáj kiadnom magamból, megosztani másokkal is az élményeimet, örömeimet. Szeretném megmutatni amit, és ahogy én látok a világból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése