2014. december 12., péntek

Decemberi tavasz

Arra ébredtem, hogy vörösben úszik az ég alja, sehol egy felhő az égen. Micsoda mázli! Szabadnapos vagyok. Ma nem készülök az óráimra, és nem is takarítok lakást! Sétálok egy pihentetőt a (végre) igazán tavaszias napsütésben. Hosszas töprengés után Sóskút felé vettem az irányt. Idén többször is jártam már itt, kíváncsi voltam a patakra és a birkákra.
A levegő meglehetősen párás volt, pasztell színekbe borította a tájat.
A juhok békésen legelésztek, ügyet sem vetettek ránk.
Mintha a cseresznye virágozna. De csak az iszalag borítja fehérbe a fákat.
A bugák csodásan világítottak a sötét háttér előtt.

Világító fakorona
Legnagyobb meglepetésemre még mindig virágzik az ékes vasvirág.
A Kálvária-domb alján pompázatos szamárkóró bokor fogadott
Lila napkorong

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű képek, különösen az első kettő fogott meg!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek. Jó lenne ha tovább tartana a tavasz.

    VálaszTörlés