2014. augusztus 5., kedd

Kilátás az ablakból

Amikor Rab szigetén megérkeztünk a szállásra fáradtan, gyűrötten, a házigazdáink által kínált sütemény mellett a csodás panoráma olyan jókedvet kerekített nekünk, hogy hamarosan fülig érő szájjal pakoltunk ki a bőröndökből. 
Többször is megpróbáltam lefényképezni azt a látványt: közvetlen előttünk Rab városa, körös-körül a tenger, benne szigetecskék, balra mediterrán stílusú kőoszlopos erkélyű ház és a napfelkelte, jobbra csodás zöld erdő és a naplemente-öböl. De fényképen egyszerűen visszaadhatatlan. Pedig készítettem körpanorámát, fényképeztem csak egy-egy részletét a tájnak, fotóztam hajnalban, este, késő délután, mindhiába. Végül - csak nem bírom ki - ezt a három képet tartottam meg, de hozzá kell tegyem, közelébe sincs annak, amit ott láttam.  Közel azonos helyről készült a 3 fotó, különböző napszakokban, teleobjektívvel. Persze, hogy a villanyvezetékek belelógnak a képbe! Azok adják a keretet :)


 Na jó! Négyet.
Nagyobb a hajó, mint a a templomtorony.
_______________________________________________________________________
Házigazdáink elérhetősége - hátha valakit érdekel, érdemes, csak jókat tudok mondani róluk:

Scerbe Andelo
Mundanije 92
51280 RAB
CROATIA
krisztina.scerbe@gmail.com
________________________________________________________________________
További bejegyzések:
Rab, a meglepetések szigete
Kamenjak - a kőrengeteg 
Rab városa - az igazgyöngy a kagylóban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése