2013. április 15., hétfő

Budaörs tetején

Budaörsöt észak felől körbeveszi egy kopár, sziklás dombvonulat. Innen jó idő esetén egész a Dunáig el lehet látni.  Az egyik csúcson áll egy kis templom, ide már többször ellátogattam, most is ez volt a cél.
Megpróbáltam a házak között belőni az irányt.
Persze szokásomhoz híven megint remekül tájékozódtam, így azon kaptam magam, hogy egy csúccsal elnéztem már megint... 
Ez bizony a másik domb tövéből elém táruló látvány. Hogy tudtam eltévedni? Őstehetség vagyok.
No, sebaj, mint látjuk a mandula virágzik, legfeljebb csak távolról figylejük meg a templomocskát, és a mellette álló keresztet.
Az idő remek volt, rendesen kimelegedtem, mire felértem a hegyre.
A kopár sziklacsúcs - innen nem látszik, de a fű között meglepően sok és sokféle virág virít.

A domb másik oldalán süvöltött a szél, elkélt a kabát.
Hérics szezon - mindenhol a sárga napocskák költöztek a fűbe.
A csúcsról belátni a budaörsi háztetőket
Budaörs több nagy bevásárlóközpontnak is helyet ad. Többek között ezeknek köszönheti, hogy az elmúlt 20 évben dinamikusan fejlődött, megszépült.
Meredek sziklafalakon megkapaszkodnak a növények.
A Kőhegy - oda indultam eredetileg.
Igazi kirándulóidő
Csúcsok és héricsek

A kis nőszirmok jól érzik itt magukat.
Feketekökörcsin család
Végre virágzik a mandula
Vadregény
Úton hazafelé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése