2018. július 28., szombat

Római-part

A Fellini Római Kultúrbisztró különleges hangulatával vonzza az embert. Még én is kedvet kaptam elheverni a nyugágyakon vagy a raklapokból összerakott fotelekben. Eleinte ellenálltam a kísértésnek, de amikor megpillantottam a Dunán ringatózó raklap-páholyt, beadtam a derekam.


Két hatalmas pohár hideg szörppel elfoglaltuk az úszó stéget, és már egész a sajátunknak éreztük, amikor két kisgyerek cseppet sem zavartatva magát pont velünk szemben helyezkedett el. A kislány minduntalan összehasonlította fagyiját az öccséével, és elégedetten állapította meg, hogy az övé még mindig nagyobb.  A  kisfiút mindez cseppet sem zavarta, békésen nyalogatta a saját tempójában a jégkrémet.
Egyszerre csak fagyival a kezében  felállt, hátat fordított nekünk. Majd  még egy utolsó kérdő pillantást vetve ránk, szabad kezével kicsit letolta elöl a nadrágját, aztán a legnagyobb lelki nyugalommal belepisilt a Dunába.Majd békésen visszaült, és folytatta az elmélyült étkezést a tesójával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése