2023. április 5., szerda

Citromsármány

Alacsony bokrok között tekergő keskeny ösvényen bandukoltam, amikor hangos csivitelésre lettem figyelmes. Két kis sárga madár repdesett meglepően nagy zajt csapva az előttem lévő bokorban. Mikor észerevettek a riadtan repültek egyik ágról a másikra, de sokkal távolabb nem kerültek tőlem. Néha megültek a levelek között, figyelték, mit csinálok. Mit csinálnék? Megálltam, vártam, elővettem a gépem és kattintottam. Alig lehetett észrevenni őket a tompa fényekben a világos zöld friss levelek között. Precekig figyeltük egymást, sehogy sem akartak távozni. Talán a közelben rakták a fészküket a fű közé, azért próbálják elterelni a figyelmemet? 
Végül egy hosszú, gyynakvó pillantást vetett rám a válla felett és végleg eltűnt a bokrok sűrűjében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése