2021. október 6., szerda

Napkelte a Sánc-hegyen

Alig egy hónapja egy naplementés kép erről a pontról.

Mostanában újra korán kelek. Nagyon. Álmatlanul forgolódom, majd kikelek az ágyból. Odakint még fekete éjszaka honol, idebent lámpát gyújtani nincs kedvem. Két lehetőséget mérlegelek: vagy mosok, mosogatok, rendet rakok, vagy megnézem a napkeltét a Sánc-hegy tetejéről. Hm. Nehéz döntés! Végülis a takarítás, mosogatás megvár, olyan még nem volt, hogy valaki rendet rakott volna, mire visszaértem! Ha meg mégis, hát úgy is jó. 

Így aztán még sötétben a hegytetőn voltam, a sötétkék égbolton egyetlen rózsaszín habos felhő világított. 
Ugyaninnen alig 1 hónapja egy naplemente.

 

Majd szép lassan aranyba borult az egész táj. 

2020-as naplementés fotó erről a pontról. 

A Sánc-hegyről átsétáltam a Kakukk-hegyre.


 Erről a részről rálátni az Ófalura és a Beliczay-sziget telepített nyárfa erdejének félkörére. 
Meresztgettem a szemem, néztem, mi az az üres folt az erdő közepén? Ott nem fáknak kéne lenni? 
Tavasszal még nem volt ott!

 Ebben a bejegyzésben és a lenti képen az látszik, hogy 2014-ben a szigetet körülvevő fák még éppen fiatal csemeték voltak, alig 1 éve telepíthették őket.

Ez egy 2019-es fotó. az erdősáv már egész magasra nőtt. 

Ezt meg kell néznem közelebbről is! - ld. a következő bejegyzésben...

2 megjegyzés: