2014. április 4., péntek

Tavaszi tájak

A kép a Beliczay-szigeten készült március közepén. A nap épp akkor sütött ki, amikor erre az útra léptem. Meseszerűvé varázsolta a tájat a friss zöld, és az apró leveleken átvilágító fény.
Naplemente a Nagykopaszon. A Pilis vonulatai éppencsak átsejlenek a párás levegőn keresztül.
Ártéri erdő kuszasága a kora délutáni órákban.
A még viszonylag erős kora délutáni fények drámaian kiemelték az ártéri erdő kuszaságát
A Tétényi Fennsíkon a nap már eltűnt a fák mögött, árnyékba borítva a rét ezernyi virágát és vörösre festve az eget.
Budaörsi Kopárok tetején - a háttérben a Törökugrató vonzza magához a szemet
Egy felhős kora reggel a Duna parton.
Különös volt az idő ezen a napon. Csodásan sütött a nap, viszont az égbolt egyes részein sötét felhők vonultak át. Ez azt eredményezte, hogy az erdő egyik fele egész sötét volt, a pár lépéssel odább pedig ragyogóan világos. Mindez csak néhány percig tartott, mivel a felhők hamar továbbvonultak. Próbáltam elkapni azt a pillanatot, amikor ezt a különös fényjátékot lefényképezhetem. Így sikerült.

Beliczay-sziget félig kiszáradt mocsara.
Égig érő nyárfák hajladoznak a Beliczay szigeten
Naplementés kökörcsinfotózás után mentem hazafelé a Budaörsi kopárok tetejéről. Elképesztőnek tartottam, ahogy a sárga virágok világítottak a sötétedő táj előtt, hozzá a rózsaszínes-vörös naplemente.
Egy esős nap a Nagykopasz tetején
Bíboros kosbor mező Nagykovácsi közelében - Százával nyílnak itt a virágok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése