2013. április 19., péntek

Ellenfényes délután

Semmi kétség, függő lettem.
Az úgy volt, hogy elromlott a fényképezőgépem. A kártyaolvasója bemondta az unalmast. Elvittem szervizbe, ahol azzal kecsegtettek, hogy ez nem garanciális hiba, és kb 2 hét. Remek.
Aztán figyeltem magam, és legnagyobb meglepetésemre azt vettem észre, hogy magam alatt vagyok. Bár a lányom rögtön odaadta az ő gépét, mégis fél embernek éreztem magam.
Aztán 2 nap után megjött az sms, hogy kész a gép, és garanciában javították. Madarat lehetett velem fogatni! Már csak azt kell megoldani, hogy odaérjek a szervizbe zárásig, ami ugye 5 óra. Namármost az én munkaidőm is 5-ig tart. Hm. Megoldjuk.
Rögtön teszteltem is. Ha már elmentem érte a világ végére, a Fóti útra, benéztem a közeli Farkaserdőbe. Gyönyörű napsütéses meleg tavaszi délután volt. Az erdőbe ferdén besütő nap átvilágította az aljnövényzetet, az éppen sarjadó levelek fantasztikus élénk zöld színben pompáztak. Erős, édeskés citromos illat terjengett a levegőben.
Gyönyörű képeket készítettem.
Majd betelt a memóriakártya.
Sebaj, majd kitörlöm a régebbi dátumokhoz tartozó képeket, rögtön lesz hely. Csak otthon vettem észre, hogy a dátum elállítódott a javítás során, így az összes addig készült képet töröltem. Ezek a képek már a törlés után készültek. 

Információs tábla az erdőben. Ilyenből több is van.


Bár magas sarkúban voltam, mégis simán átkeltem a "hídon"


Szösszenet


Nincs befagyva, csak nagyon "sűrű" a víz, a mocsaras felület nem mozdul.

Ellenfényben
Ellenfényben
A fény az út végén
A séta vége: A fák mögött vár a lakótelep.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése